Jeg har ændringer til min ordre. Hvad gør jeg?

Skal du have rettet leveringsadressen?

Send et svar på mailen med ordrebekræftelsen, hvori du skriver den korrekte leveringsadresse. Herefter retter vi det til på den tilhørende ordre.

Skal du have rettet faktureringsadressen?

Send et svar på mailen med ordrebekræftelse, hvori du skriver den korrekte faktureringsadresse.
Herefter retter vi det til på den tilhørende ordre. Vi har desværre ikke mulighed for at rettet faktureringsmailen, hvis du har skrevet den forkert ind.

Har du tilføjelse eller rettelse til lagt ordre?

Efter du har trykket bestil og modtaget ordrebekræftelse, har vi desværre ikke mulighed for at rette i din ordre. Har du ændringer til ordren foregår det på følgende måde – også ved små ændringer.

Send et svar på mailen med ordrebekræftelse med besked om, at du ønsker at slette den pågældende ordre. Når vi har bearbejdet din forespørgsel, får du en autogenereret mail om at ordren er slettet. I samme omgang bliver betalingen for ordren også slettes, så du er sikret ikke at betale dobbelt.

Herefter kan du trygt uploade og bestille med de korrekte oplysninger igen.

Vi anbefaler, at du venter med at uploade og bestille på ny til du har modtaget bekræftelse på mail om, at den første ordre er annulleret.

NB!
Dette er muligt op til 24 timer efter bestillingen.

Jeg har valgt forsendelse, men vil hellere afhente (eller omvendt).

Jeg har valgt forkert forsendelsestype.
Efter endt bestilling, kan vi desværre ikke rette i forsendelsesmetoden eller -typen.
Proceduren for ændring er derfor den samme, som ved ovenstående punkt: “Tilføjelse eller rettelse til lagt ordre”.